Skönt med helg!

Ingen chans på tävlingen om väskan, men de var roligt att iallfall bli anmäld till den :)
De var så klart min älskade man som anmälde mig till den, vet ej vad han skrev, han bad mig bara lyssna extra noga idag på radion, då han anmält mig till en tävling om den snygga väskan :)

Nu blir de en promenad till affären, för att handla till middagen. De blir grillat idag, hade tänkt att gå till Bergmästaren och äta lite buffé som de har ikväll för 100:- per skalle, men jag känner att jag inte äter för den pengen ändå så då grillar vi hemma istället så kan jag äta i lugn & ro utan press & stress.

Jag är så glad för att helgen är här, har denna vecka haft mer  ont i nacken & ryggen än vanligt, sitter nog i sedan bil resan i helgen. Så de ska bli sjukt skönt att bara vaaaara!

Vi har fortfarande sol och ca 19grader men de blåser rätt mycket vilket förstår de mesta, de blåser kalllt!

Kramar till er!

Kommentera inlägget här :