Ojojoj...1:a Maj..

Då var de redan Maj, oj vad tiden gott fort! Nu får den stanna upp lite, vill ha en låååång sommar!

Idag blåser de kallt och solen tittar bara fram ibland, men alldeles för lite för att den ska värma nåt.
Så jag tänkte åka in och värma under ett solarie istället, Måste jämna till färgen, nu då jag solat ute på ballis så har jag ju fått mest färg på ansikte och bröstet. Så de ska jämnas till, men just nu tycker jag de blåser för mycket för att åka. Får se om de blir bättre, eller så blir de regn..som igår. Tjooohhoo! eller så solar jag imorgon efter jobbet, och bara softar runt hemma idag, skulle vara skönt!
Jag ska hinka i mig vatten idag iallfalla, känner att jag behöver vätska, kankse huvudvärken ger med sig då, men jag tror värken kommer från nacken och ryggen :/
Jag har bilder från bilvraket sedan olyckan, ska försöka fota av dom med kameran så ska ni få se en skrot höh, kan knappt kalla de för bil.


Om 4 dar är det ett år sedan Mamma lämnade oss...usch! Önskar att hon fanns kvar och fick vara pigg och frisk. Inte så sjuk som hon var på slutet. Hon var mer en grönsak än en människa.. om ni förstår mig rätt.
så här stenen ut som jag ska lägga vid hennes grav:

Den kommer bli så fin hos henne!

Hoppas ni hade en fin valborg och inte har allt för mycket bakis huvudvärk idag, här på gården var de livat fram till tolv ett tiden =)
Jag hade de helt okej, höjdpunkten var att Angelica kom och hängde med mig :) Hon är så go, min fina vän! Hahaha hon tänker till och med kidnappa oss ett barn säger hon om vi inte får lyckas nu, hahaha så håll i era barn, om ni är rädda om dom.. men är ni trötta på dom kan ni alltid ringa angelica för att kolla upp vad värdet ligger på..ålder spelar stor roll :D Haha nä skämt & sido =) Men hon är så uderbart härlig <3

Kramen till er!

Kommentera inlägget här :