Kaffe... & sen till grannen för att dricka lite mer kaffe :)

Sitter här med kaffet och försöker bli varm, har då även tagit på mina duntofflor samt 2 koftor på mig!! Jag fryser ända in i märgen.
Usch vad trött jag var imorse, jag såg dubbelt.. helt sjukt! Tröttheten sitter kvar men ser inte dubbelt längre haha de styrde morgon kaffet upp tror jag :)

De var skönt att komma iväg till jobbiet idag, slutade redan kvart i tolv, men jag tog mig dit, än om jag är lite i en dimma just nu!
Fick en så varm och gokram idag av min arbetskollega direkt jag kom, den värmde ända in i hjärtat <3 Ja gänget på min arbetsplats är så undebara och roliga! Jag verkligen trivs där, och jag har fått höra desamma ett flertal gånger och de är så roligt!
Men att de skulle/ska ta så lång tid att komma tillbaks på föttter igen de trodde jag inte. Jag går fortfarande på mina knän.. men tar en dag i taget! Och de går ju åt rätt håll, än om jag just nu är i en en djup svacka så kommer de att ljusna igen de vet jag, jag måste bara få tillåta mig sälv att vara ledsen nu för att ta mig igenom allt de här... allt de som hände förra året i maj kommer känslomässigt tillbaka och och gör stundvis så ont att jag bara vill krypa ur skinnet på mig själv medans de nästa stund är handterbart.

Nu fick jag ett sms av Rosi som bjöd in mig på kaffe, så jag ska gå in till henne och få mig lite sällskap!

Kram på er!

Kommentera inlägget här :