Jag längar så...

Veckan har rullat på som vanligt, är lie trött och mosig så de ska bli skönt att få helg imorgon. På lördag ska jag på födelsedags kalas till en arbetskollega/vän. Hon fyller på tisdag den24:e, men firas på lördag.

Idag var jag till apoteket & köpte mer äl tester, så nu får det gärna komma ett omslag, vill inte behöva köpa ett till paket då de kostar 249:- per förpackning.
Men som de känns i min rygg & mina äggsockar så bör den vara här vilken dag som helst... men inte på måndag, på måndag vill jag inte ha omslag för då blir de inget fet denna månad. Då återförandet skulle bli en söndag en då gör inte kliniken nåra fet. Tycker de är så fel att de inte gör de alla dar i veckan, för de blir en jobbig press med att man inte får ha omslag på en måndag. Lätt att styra liksom, förra sommaren efter vårt missfall så hade jag äl 7 måndagar i rad. Så jag är livrädd för måndagar, men min kropp verkar älska dom.
Men jag hoppas på imorgon redan =)

Jag längtar så till att få plågas med ovissheten igen.. att få bli ruvare alltså.

Igår plockade jag en bukett med liljekonvaljer, de doftar jättegott i hela lägenheten. Luktar sommar. Syrenerna blommar oxå samt alla andra blommor & träd. 
Jag verkligen älskar sommaren, synd bara att den är så kort. Inte länge kvar nu tills de blir Juni, då börjar jag få lite småpnaik för efter Juni går de så for, säger bara swiiiisch så är den kalla sensommaren & hösten är här. Imorgon ska visst värmen komma tillbaks något, så de blir nog lite grillat i helgen :) 




Kommentera inlägget här :