It`s a Happy Day ...with a happy face :)

Sitter nu däckad i soffan proppmätt och helt färdig efter dagens alla möten & bestyr. Hade både tid hos läkare & psykolog idag efter jobbet. Jag blir alldles matt & slut efter så
nt.
Så nu väntar jag på att klockan ska bli 21 och de blir dax att hänga en timma med dom desperata hemmafruarna! Och sen blir de BB och när de är slut så brukar sängen ropa på mig. Här hemma går vi alltid och lägger oss vid 23 om vi sitter uppe till tolv då har vi vart uppe länge. Men Mattias kliver ju 06 varje morgon.

Känns så skönt att jag fick omslag idag....phuuuu! Så nu får jag vila från tester till slutet på nästa helg, hehe då kommer jag börja testa med gravtester istället. Så lovley!
Så nästa vecka blir de en beställning igen hos testlagret brukar köpa på mig 21tester därifrån minns inte nu vad de exakta priset är men de tror de var 189:- + frakt. Mycket förmånligt tycker jag!
Åhh vad jag längtar <3 Hoppas bara att allt går bra, våra frysisar har aldrig dött under upptining, men man är inte ett dugg mindre rädd för det. Allt kan hända och de kan snabbt vända.

Nu ska jag mysa med mina underbara man som oxå är superlycklig förstås!
It`s a happy day... with a happyface :)



Kramen till er!

Kommentera inlägget här :