Ingen Ägglossning...

Men därimot kom mensen igår, och jag har så sjukt ont i magen. Och de här problemen har blivit värren sedan man började med IVF karusellen jag tycker de var nog jobbigt innan., Jag ringde just till D (min chef) och förklarade läget, haha skoj för honom, han har bara kvinnlig personal och får nog höra om de värse kvinnliga krämpor... mer än vad hans öron kanske egentlien vill haha. Nä men de är en så bra arbetsplats! jag trivs jättebra där, och tycker de är lika tråkigt var gång jag blir tvungen att vara hemmma.
Men som idag skulle jag se mer dum ut än vara till någon just nytt då jag knappt kan gå och stå helt upprätt!

Men skönt att den kom före ägglossningen, för nu blir de helt rätt i kroppens system att tina vår lilla eskimå på nästkommande äl som gissningsvis är här om högst veckor, vet inget exakt datum som vissa tdyligen kan göra, både när de gäller mens och äl, jag brukar alltid få känningar i kroppen en vecka innan, men jag har aldrig kunnat satt en exkat dag..att just då kommer den.
Men på ett ungefär vet jag ju så klart!

Idag blir de inte så många knop, vänta på att iprenen ska göra nån nytta, min hemska ( ja hon är hemsk) läkare har ju inte skrivit ut nå mediciner åt mig fortfarande och nu har en vecka gått, den tid som tydligen skulle ha på sig att, att mata in 3 recept på datorn, vill inte äta ipren egentliegn då man inte ska ta dom om man försöker bli gravid, men nu har jag inget annat hemma!! Jag får panodil utskrivet på recept till mina paraflex, och panodilen kan man äta vid graviditet oxå ifall de skulle behöavas, även mina paraflex ska gå bra!

Jag hann ju sätta på mig mina linser och göra klart håret inför jobbet, men då insåg jag att de här kommer inte gå, så jag är som lite halvpiffad!

Nä nu ska jag ringa till vc och skälla ang mina med & särbehandlingen dom faktiskt gör på sina patienter!! GGrrrr jag känner mig laddad! Precis rätt dag på månaden för ett sånt här samtal! Hormonerna bara rusar geonm kroppen!! Och jag känner mig på hugget!

Hihi måste bara lägga upp bilder jag just tig på 2 morgon trötta katter :)

Kompis sover sött!



Snobben gick ut till sin hängmatta på ballis för att sova vidare, kolla i hans blåa scarf =) Han verkligen gillar att ha den på sig! Söt snobben, han är så snäll så han blir dum =)



Gibson är dock vaken, och påminner mig var sekund om att han vill ha blötmat.. men var gång han får det, så krafsar han bara över de och går därifrån. Men de är väl dags att ge dom snart!
Mina kisssar har blöt mat var dag + torrfoder framme hela tiden, så de går ingen nöd på dom :)
D
Jag önskar själv jag fick vara katt i vårt hem, sååå bortskämda dom är. Men vi har ju inga barn att skämma bort så jag antar att de kommer därifrån <3

Bye Bye!

Kommentera inlägget här :