Försovde mig...

Japp så började min dag, min buss går 10 och jag vaknade 09:43. Jag ställer alltid min klocka på halvnio ibland ligger jag redan halvvaken då den ringer, brukar snozza en gång innan jag kliver upp, så imorse gjorde jag som alltid då klockan ringde tryckte av ljudet för att invänta nästa ringning... men de kom ingen och jag somnade till och vaknade av en jätteolustigkänsla av mig själv och såg då att klockan var 09:43....gissa om jag bokstavligt talat flööög upp ur sängen, ja ni vet sån där panik man får då man försover, hela dagen blir fel. Nu var de sjukt länge sedan jag försov mig, men usch de är inge roligt, inte ett dugg då man är otroligt stresskänslig heller, men de blev bussen 10:25 istället!

Men tröttheten sitter i de trökiga vädret oxå, jag behöver verkligen sol nu känner jag, mer än någonsin. Jag behöver få leva upp som jag gör med solen, få den energin som bara solen kan ge mig.
De är så sjukt skönt att de är helg nu, ska bara vara, vi känner de både jag & Mattias att vi är trötta, ja han han har jobbat mycket den senaste tiden. Samt allt annat runtikring oxå. Ja skönt är det iallfall att det inte ringer någon klocka imorgon, men jag vet hur de blir jag kommer ligga klarvaken klockan 08 & ligga i sängen och rulla tummarna, medans Mattias sover sött. Skulle solen vara uppe då kliver jag gladeligen upp, men de är ju det att jag kan ju inte smyga.. myran blir till elefant & vips så står min älskling framför mig och gnuggar sina ögon och kollar på klockan... så imorgon hoppas jag att jag får sova ut och om inte så ska jag limma fast mig själv i soffan så elefanten inte kan riva omkull allt då den tar sig fram =)

Nu är kaffet klart så nu ska jag ta mig en kopp, tyvärr inte på ballis för de är så grinig kallt, inte skoj alls!

Kommentarer :

#1: Linda

Hej! Detsamma här, följer dig men är inte så duktig på att kommentera. Tack, ja det har gått över förväntan måste jag säga, det gör så mycket att hon är så snäll! Hoppas ni får en fin helg!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :