Bio ikväll :)

Ikväll ska vi skämma bort med att gå på bio, de var många års sedan vi var på bio. Senast var på Göta Kanal 2, de var oxå här i alun fast vi bodde inte här då, vi här nere och firade jul med Mattias pappa, de var även då vi bestämde oss för att flytta ner hit :)

Innan de ska jag förbi till Angelica hon blor inte alls långt ifrån oss så de blir en promenad till henne, blir nog de till bion oxå!

Jag sov till 12:30 idag, och när Mattias då väckte mig så kändes de som att jag skulle kunna ligga kvar i sängen hela dagen, men jag klev upp, Mattias hade hällt upp kaffe till mig redan, han är så omtänksam & underbar min man.

Inget omslag än, och känner nu faktiskt att pressen & stressen stiger lite, usch.. börjar närma mig en måndag igen och chanserna för att den kommer på måndag ökar med var dag nu som jag inte få omslag. de skulle vara så sjukt typiskt!

Nä nu ska jag ta mig en påtår på kaffet och sedan göra mig klar för den här dagen!

Igår var de även ett år sedan mamma begravdes, de brann ett ljus i hennes lykta och brevid stod en bukett med liljekonvaljer, hon älskade liljekonvaljer och var uppväxt med de sedan hon var liten då vi hade massor av sånna på vår gård som vi växte upp på, Pappa byggde ett hus på hennes föräldraställe, vi flyttade in där då jag var ett år. I hennes begravnings annons så var de en bild på liljekonvaljer. Nu är snart alla jobbiga datum avbetade denna månad, den 23:e är de ett år sedan min skrapning från missfallet, men efter de kan jag lugnt titta i kalendern ett tag utan att få ångest.

Kramar till er!

Kommentera inlägget här :