Bidrottning gele :)

Mattias moster har gett oss tipset om att pröva detta för att öka våra chanser till en gravidiet. Jag har länge hört om det men aldrig testat det, men jag har hört mycket bra om det.
Så idag efter jobbet gick jag till hälsokosten för att köpa hem, berättade lite kort för kassörskan att vi försöker att bli gravida men att vi nu behöver hjälp med provrörsbefruktning (IVF) och att vi nu skulle tina en frysis som vi  får tillbaka i vanlig cykel utan hormoner innan, hon blev då osäker på om detta var nåt för oss då vi nu gör IVF, hon bad mig att ringa kliniken först och fråga dom ifall de var okej att jag använder mig av det. Så nu väntar jag på att dom ska ringa upp mig från IVF kliniken, är de okej så går jag och köper de imorgon.
Snällt av henne tycker jag att inte sälja till mig då hon inte var helt säker om de var okej i samband med IVF. Så jag hoppas att de ringer nu under efter middagen.

De har regnat i Falun hela dagen.. grått och trist är det! Men i slutet på veckan ska de bli bättre :)

Kommentera inlägget här :