Äntligen....

Är tiden som gräsänklig över, vilket är mycket skönt! Han är helt slut och just nu sitter vi i soffan och kollar BB sen somnar nog han där ha sitter i fåtöjeln, men den är ju så skön. Riktigt skönt att sitta i den om man har ont i kroppen.

Jag höll på att greja ikväll med mina stenar och dekorationer för blommor occh sånt, olika sander i massa färger som man kan göra roligt med oxå =)

En bild på en Partylite lykta som jag fyllde med olika sander dekorationer, färger som matchade de färger vi har i köket, man ser lite av den biege, kakobrun & olivgrön.



Och med ett ljus i..



Och söta gibson som salltid ska vara med =)


Han är så gooo min älskade vän, han vill vara med överallt... lite väl överallt bara, sjukt smart är han oxå, men han är värd varenda krona för mig iallafall ♥...haha när de gäller husse kan de nog diskuteras =)

Nu har jag bara 2 pärlor kvar av alla 6 på naglarna, de andra har ramlat bort, höger tummer äör kvar, där har jag 2. Men de var en veckas garanti så hon löser de nog om jag ringer dit=)

Nu är de spännande på BB nu ska vi få höra vem som röstas ut, och jag tror På Madde!!

Tjingeling! Gott  att och få somna med sin älskling ikväll!!

Kommentera inlägget här :