Dag 10

Vi har börjat inse att de inte blir någon bebis för oss den här gången, och att jag måste gå igenom ytterligare en ruvning. Usch de känns tungt & orättvist. Jag gråter inombords men utanpå försöker jag hålla ihop. De slutgiltiga resultatet får vi på söndag än om jag/vi redan nu vet hur de kommer att se ut. Bara att dra ut ett par dar extra på lidandet.
Och visst mirakel kan ske och vi kan få ett plus, och skulle vi nu ha sån tur så blir ni de första att få se det testet, förutom min man då :-)
Men jag har verkligen lärt känna min kropp under de här året vi vart i ivfkarusellen och de är på gott och ont. Och jag känner i hela kroppen att de inte finns nåt pyre kvar hos oss. usch vad ont de gör att skriva de orden, tårarna bränner i ögonen på mig. Men jag håller tillbaka och kommer göra det till på söndag.

Vi har en fin fin blasto i frysen, kanske är de vår framtid. Vågar man hoppas igen...??
Och svaret är JA de vågar vi, de är ju vårt enda hopp, de som gör att att man orkar kliva upp varje dag och kämpa i alla motgångar, de är hoppet.
och jag är oxå förvånad över hur mycket hopp de kan finnas i en människa, men jag tackar hoppet för livet just nu och min underbara man, min livskamrat och bästa vän! Jag älskar honom mer än livet självt och han har vart ett så otroligt stöd under denna resa vi gjort, vi har vuxit oss starkare än någonsin. Vår kärlek är så stark och äkta, och jag pirrar fortfarande av kärlek när jag ser på honom <3 Min älskade man!

De var en liten update om hur de går för oss. Nu ska jag börja med maten, de blir stekt fläsfile m. klyftpotatis och bea.
Vi fick en ny spis idag, med kermaikhäll och imorgon eller efter heögen får vi en ny kyl och frys. Vi har sagt till om att våra vitvaror har gjort sitt ända sedan i somras. Så nu när de bytte vår spis så jag åter till om kylen och frysen, och han som installerade spisen tog bara upp mobilen och ringde ett samtal och vips så var de ny kyl och frys på väg oxå :) De känns otroligt skönt, några ljusglimtar i mörkret. Våra vit varor har stått här sedan de byggde huset för många herrans år sedan, så de var som sagt på tiden.

Kram på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Hej lillbabe! (Jag är ju äldre..och gammal.)

Hur har du det? Jag vill säga saker som gör att det känns bättre, men jag vet inte vad.



Ha en fin kväll och ta hand om dig.



Kramas litet!



skriven
#2: Anna

Kram till er fina. Tankarna är hos er.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :