Lycklig ruvare <3

Ja då var jag ruvare till ett top10 ägg, ett 24karats guldägg fick vi, eller vi fick 2, ett till frysen oxå!
Jag bara bubblar av nåt sorts konstigt rus, förmodligen ett lyckorus <3
Ägget var bland de bästa man kunde få. Dom sa att de blev få ägg men de bästa man kan få istället. Jag ska vila veckan ut skulle inte ens gå till jobbet och då vet de att jag ändå bara arbetstränar 2 timmar per dag. Men de tyckte jag skulle vara hemma om de fanns möjlighet fram till måndag.

Kan inte skriva mer just nu, de bara snurrar i huvudet på mig!

Skriver säkert mer senare, är för okoncentrerad just :)

Kram på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Önskar dig lycka nu! :D



skriven
#2: Linda Lönn

Åh!! Denise!! Grattis till GULDÄGG!! Denna gång kommer det gå superduper för dig!!

Simson å jag hejer på dig och det lilla fröet där inne som bara ska växa och växa och trivas! Men inte för bra såklart och komma ut som en vacker välskapt bebis runt utsatt dag! Eller HUR?!!! :-) :-)

Så glad för din skull och spänd!

KRAAAAM!!

skriven

Kommentera inlägget här :