Upp och Ner!

Så är de med hoppet just nu.. de går upp och ner!
Nu har hoppet kommit tillbaks för en liten stund, jag vill så gärna tro att de kommer gå vägen!
Men då vår ruvningen i december inte ledde till ett plus som jag då var så tvärsäker på från insättningsdagen, vi hade ju plusat vid våra tidigare förösk så var 100% säker på att de skulle bli ett plus då, men jag blir under ruvningen jättesjuk. Och jag antar att kroppen stötte bort embryot för att jag var så dålig.
Men från de minuset, så fick jag lära mig att saker är inte så självklara som man tror och att mattan kan ryckas under ens fötter väldigt snabbt, och man börjar åter falla ner i den djupa hålan!
Usch, vill aldrig mer åka ner i den där djupa mörka och kalla hålan!

Jag hoppas... men tar de inte för givet den här gången att de ska bli ett plus, för jag vet med två olika facit i handen hur de kan gå.
Men OM vi för ett plus, så vill jag få vänta barn & inte missfall! *hoppas*

Tack till er ALLA er som läser & stöttar!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Jag tror du kommer få ett plus! Allt ekar ju dit!

Du är världens bästa! Kram!

skriven
#2: ella

kikar in=)hoppas d kommer gå bra!kram ha en fin söndag

skriven

Kommentera inlägget här :