Upp och Ner!

Känner mig lugnare, som sagt de går upp och ner. Så nu njuter jag av att vara ruvare, går runt och småäter och bara myser <3 Att känslorna svänger så, just så här vill jag fortsätta känna. Nu känns de någelunda uthärdligt, de gjorde de inte imorse. men de är som sagt mycket i huvudet nu utöver just IVF:en
Väntar på att En unge i minuten ska börja. Men sen kommer nog mina ögon klappa ihop, de är inte långt ifrån nu redan.

Min pappa ligger på sjukhus igen, han åkte in i fredags tror jag de var, med 40.5 i feber hade bara blivit tvärdålig över natten. Nu har de fått svar på alla prover och han har fått blodförgiftning, via porten där han får sin sondmat. Jag tror han blir inne ett tag den här gången, han är verkligen klen. men han ringde mig idag så de känns lättare nu när jag fått höra rösten själv på honom.
Men jag försöker att inte grubbla så mycket över det, han är på sjukhus i rätt händer och dom har full koll på honom, samt att han även får syrgas till och från, vilket han vart i behov av länge!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Anna

Tråkigt att pappa är sjuk men tänk positivt som du gör. Han är i goda händer nu.



Såg på en unge jag med, helt fantastiskt ju. Tänk att vi ska gå igenom det där så småningom! Fy.



Ha en skön kväll. Kram!

skriven
#2: LadyBond

Jag hoppas din pappa mår så bra han kan må.



Kram på dig!



Och Anna: Det är underbart och ljuvligt!

Eller ja, en vaginalt är underbart men snittet var vidrigt.

:)

skriven

Kommentera inlägget här :