Sommartid?1? Och snö.... vi tröstar oss med pizza :)

Hade totalt glömt att de skulle ställas om inatt, ändå pratade vi om de på dan igår.
Men iallafall så vaknar jag först halvåtta enligt vinter tid, mobilen hade inte ställt om sig själv, inte Mattias heller. Gick upp och kissade och försökte somna om, lyckades med de men vaknar lite senare av att mattias är uppe och tassar, jag frågar vad klockan var och han svarade halv tio, min tanke var att yes då kliver vi upp, men han tjurades med att ha en längre sov morgon. Så jag somnade tillslut oxå åter om. Sen väkte han mig vid halv ett, då hade han gjort kaffe, han satt i vardags rummet och åt frullen, när han slår på dekodern så gnuggar han sina ögon och utbrister - Men shit klockan är ju kvart i 2... ja så nog fick han sig en sovmorgon allt.

Dagen började med sol och nån minus grad, men ändrades senare till mulet, plusgrader och SNÖ!!!! Hallå... sommartiden... vart tog du vägen?!?

Jag vaknade med en halvdryg huvudvärk som blev värre under dagen, tror den beror på väderomslaget. Är känslig med sånt. Fyller 32 i år men jag tror de finns massvis med pensionärer som är i fysiskt bättre skick än jag. Och de unnar jag dom verkligen, mina krämpor och sviter från mi trafikolycka blir bara värre för var år som går :/ De känns ju mindre kul.

Den här helgen swischade förbi den med, och den här dagen sovde vi ju bort :/ Så imorgon är de vardag igen! Hoppas på sol kan få vara 2-3 minus bara jag får sol!
Ni har förstått att jag är väldigt beroende av sol va? :-)
Därför är höst och vinterhalv året en dryg tid för mig!

Nu kom våran pizza som vi beställ, en riktig softarsöndag var de här!

Kram på er! Ser att jag readan vid ett hade över 30 besökare, förlåt för att jag är lite seg med uppdateringar, men kika in igen senare om ni har möjlighet, då kankse de kommit nåt!

Kram på er!

Kommentera inlägget här :