Vårkänslor!

Jag känner mig något piggare idag, jag tar mig fram iallafall. Vilket är väldigt tur för halv tio ringde de på dörren då var de här för att byta ut kylen och frysen, så de var bara att börja tömma ur. Men nu står de på plats och jag har torkat ur och lagt var sak på sin plats. Har inte lagt tilbaks sakerna i överskåparna... där tog orken slut.
De blev så fint, blev ett helt nytt kök med ny kyl,frys och spis. Så upp piffande, i precis rätt stund :-)

De är strålande sol idag, underbart vårväder. Fast jag hörde nåt om att de ska komma mer snö på fredag. De skulle jag gärna klarat mig utan.

De känns lättare i sinnet idag, mycket lättare. Mattias mår oxå bättre idag vilket känns bra. Vi tar nya tag och ser framåt.
Vi har fortfarande många chanser kvar och en dag kommer vi att lyckas de är bara så. Och jag hoppas den dagen är här snart. Men jag har fått lära mig att man kan aldrig veta, bara hoppas!
Än om de oxå kommer vara slitsamt, så vet vi att vi fixar det!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: waterlily

Vilken kämpig resa ni har haft. Önskar er stort lycka till framöver.

skriven
#2: LadyBond

Skönt med nytt! Vart är du? Du har varit så tyst?

Är du oki? Kraaam!

skriven
#3: Anna

Hur är det med er tjejen?

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :