Ruvnings update!

Är på RD4 idag eller 3 beroende på hur man räknar, men jag har alltid räknat insättninsdagen som dag 1 och de finns inget rätt och fel med hur man räknar!!!

Känner inget särskilt, lite småhuggg då och då i tjejmagen samt att jag är rätt svälld om magen, gasig. De mesta symptomer är från progestronet, och man blir alldeles knäpp på sig själv ibland.
Vissa känner inget då de blir gravida, medans andra faktiskt till och med kan känna att - nu fäste det! Helt induviduellt och de finns inga rätt och fel där heller. Enligt mig iallafall. Jag är hela tiden sugen gjorde en ost och skinsallad till lunch och det blev en stor skål som jag gått och småätit på hela dagen!
Vill att dagarna ska rulla på nu, vill veta hur de gått. Om lille skrutten har fastnat! Hoppas det. Mattias är helt säker på att skrutt sitter fast stenhårt nu och tänker fortsätta med fram till mitten av november, åh vad jag hoppas han har rätt <3


Tjejerna dök upp för ett par timmar sedan, de ligger nu inne i vår säng och pratar och fnissar!
Känns så gött att ha dom här. Snart ska vi börja stöka med maten, de blir tacos ikväll, fredagsmys!
Mattias jobbar och kommer hem vi halvtio.

Kram på er

Kommentarer :

#1: Jenny

Jag tror dom räknar olika för olika kliniker oxå. På vår klinik räknar dom RD1 dagen efter återförandet.

Jag är snart där oxå nuuuuuuuu!!!

Håller tummarna stenhårt för er nu! Hoppas ni får en underbar helg

skriven
#2: Anna

Ja, lätt psyksjuk blir man. Jag är helbäng i huvudet. Har dock börjat slappna av mer och känner inte efter lika mycket. Men en analys denna morgon. Tycker jag pinkar oftare, fyra gånger redan denna morgon och pinkar på nätterna. Tror dock inte att det betyder någonting...

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :