RD5

Godmorgon!

Ligger i sängen och drar mig lite, ska strax kliva upp! Känner mig lite spak idag, nu börjar känslan komma att vi inte kommer att lyckas. De känns motigt och svårt! Usch, jag hatar den här ovissheten som ruvning tar med sig, man blir faktiskt lite psyksjuk på sig själv!

Drömde om Musse oxå nu  på morgonsidan, de var en konstig dröm som känslomässigt sitter i fortfarande.
I drömmen kom han tillbaks från döden, dock i samma skick som innan han avlivades, jag blir så ledsen när jag tänker på honom, han är så oerhört saknad! Jag vill ibland bara vrida klockan tillbaka, Jag vill ha hem honom igen. Men jag vet ju att de inte går och de gör så ont!

Äckliga finnar har jag fått i hela ansiktet, och blir jag av med en, ja då kommer de genast en ny :/ Så man känner sig inte så nöjd hur man ser ut just nu. Men de är ju en fas som går över, jäkla hormoner! Säger de igen, jag är verkligen APLESS på dom. Men får vi ett plus, så ska jag njuta av vartenda hormonrus jag får <3

Kommentarer :

#1: jenny

Ja satan! Jag får oxå en höjdlöst massa finnar av hormonerna. Nu två månader efter så har de försvunnit. De är INTE kul!

skriven

Kommentera inlägget här :