RD2

Idag har vi en tung dag, vi har akut fått avliva en av våra katter. Och mitt hjärta värker sååå, tårarna har runnit hela dagen och kommer nog fortsätta göra de tills jag somnar!

De är Musse som har lämnat oss, han har under längre tid inte mått bra alls, de är lång historia som jag inte orkar rabbla upp nu. men så gjorde han nu illa sitt ben och han skulle inte klara rehabiliteringen psykist då han är väldigt skärrad och förstörd sen tidigare, vi har jobbat länge med att få tillbaks honom till en bra katt igen, men när han fräser och hugger mot människor helt oförberett så är inte katten frisk.
Vi valde i samråd med vetrinären att låta han somna in och inte lida mer. men usch vad ont de gör, ni som känner oss vet ju vad våra djur betyder för oss, de är som våra barn!

Hoppas så att vår lille skrutt vill stanna kvar hos oss.
Ruvningen går bra tror jag, har molande värk i magen som även hållit mig vaken under natten. upptäckte när jag skulle ge mig på nummer 2 idag att jag oxå är lite förstoppad, hör inte till vanligheterna hos mig, då jag haft diarre sedan maj2010 pga IBS (stressmage) kankse var mer info än vad ni behövde :)
Så jag känner mig lite uppsvälld, och jag hoppas de ger med sig så de inte blir värre. De gör så ont att vara förstoppad!

Nä nu ska jag fortsätta gråta i min kudde!

Musse min älskade vän: Vila i frid och tack för de fina åren som vi ändå fick med dig!

Kommentarer :

#1: Petra

R.I.P Musse



Kramar i stora lass till dig!

skriven
#2: LadyBond

Leia och Linnea tar hand om Musse, leker och gosar och kramas med honom. Lilla plutten.



Kram på dig och vila och ta hand om lillfisen

skriven
#3: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



RIP Musse :(

skriven
#4: Linda

Nej vad tråkigt!! :ó(

Oavsett om det är för att befria från lidande eller ej så sörjer man hemskt!

Kramar!

skriven
#5: Längtan

Nej, vad tråkigt!

Lycka till med ruvningen i alla fall.

skriven

Kommentera inlägget här :