IVF 2 Misslyckat!

Då var de ett faktum, jag blöder och blödningen tar bara mer och mer fart!. Kände igårkväll på min mensvärk att nu kommer den. Och jag hade rätt, jag känner min kropp, de är verkligen inget jag säger för att jag vart nedstämd utav ovisshet.
Tog ett CB test som självklart visar minus.
De här känns så tungt, jag vill bara gråta, skrika och slå sönder saker! jag är så full av ilska, sorg och smärta!
Jag är alldeles tom, gick runt som i ett vakum idag på jobbet, de är så många som är ledsan med oss!
Och jag vill åter igen tacka för erat otroliga stöd under den här resan vi gjort!

Kram på er!
 

Kommentarer :

#1: Katja

Hejsan godingen, hjärtat.. är innerligt så ledsen för er skull.. :O( Blir tårögd och deppig.. Önskar jag innerligt kunde hjälpa er på något sätt <3

Massa tröst och styrkekramar till er.. <3

skriven
#2: Denise

Tack vännen! Ja de är många som följt oss på denna resa, och jag önskar så att jag kunde fått ge er alla och mig själv ett fett plus!

De värsta just nu är att min brakat totalt, har aldrig sett han så ledsen och förstörd, de gör nästan ondare att se än att vi misslyckats! de gör ont att se sin Man gråta så han inte ens får luft och kan prata!

Han går runt på jobbet stackarn och försöker hålla ihop, när de inte går sitter han inlåst på toan och gråter. De tar oss hårt de här misslyckandet. Jag vill bara ta smärtan ifrån honom... Min älskade man.

Att jag inte kunde få ge honom de han önskar och längtar så efter. Gör att man känner sig lite misslyckad!

Jag vill inte göra folk ledsan... Jag vill få sprida glädje...inte sorg :/

Men är de nåt jag lärt mig om livet så är det att man får inte välja!

Usch de gör så ont! Och jag har min systerdotter här så jag förösker hålla ihop så dom får en bra sista kväll hos oss, de åker imorgon!

Tack fina du för ditt under denna resa! De har betytt jättemycket för mig och mattias!

KRAAM!

skriven
#3: Jenny

Usch blir verkligen ledsen när jag läser er sorg, känner så väl igen mig efter våra misslyckanden oxå. och som du säger så gör det extraont att se sin man vara så ledsen. fortsätt ta hand om varandra, vårda kärleken och ta den tid ni behöver för att läka och orka resa er för nästa försök! det tar tungt och varje misslyckande blir svårare att hantera men man ger ju aldrig upp. stora kramar till er båda..

skriven
#4: Petra

:( Inget jag säger eller skriver kommer att trösta. Inga ord i världen. Jag är bara glad att ni två fina har varandra. Jag vet att ni tar hand om varandra och det är väl den enda trösten idag.



Jag önskar er verkligen all lycka i världen och även om jag vet att det blir er tur en dag så är den trösten klen idag.



Krama, krama, krama är nog det bästa jag kan säga. Och gråt och skrik, våga vara ledsen, bryt ihop så blir det lättare att pussla ihop imorgon.



Jag tänker på er! Massor! Kram, kram!

skriven
#5: Helena

Du min vän är INTE på något sätt misslyckad!!! Du förmedlar inte sorg.. det du visar är mänsklighet och en sjuhelvetes styrka.. du orkar om och om igen visa att "shit.. så här mår jag nu".. det är inget annat än starkt att våga blotta sig så, jag har sagt det förr och kommer mest troligen att säga det fler gånger.. du är bland de starkaste personer jag vet... men kom ihåg bara, att man behöver inte alltid vara stark, det är Ok att bryta ihop.. alla vi som stöttar dig kommer att finnas här för dig, genom ont genom gott.. tror inte att du blir av med oss så lätt ;-)



Den här dagen började rätt Ok, men sedan jag loggat in på FB, läst din blogg, var det bara att sätta på ny make-up...Jag blir så ledsen för er skull.. om bara våra önskningar och viljor skulle få bestämma så skullel pyret kommit till er för länge sedan.. det ÄR er tur nu.. när ska "Murphy, Ödet eller Mr Upstairs" fatta det..Många STORA kramar till er båda <3

skriven
#6: Linda

Men neej! Ååh, är så ledsen för er skull!! Alla ord känns meningslösa och flata, önskar det fanns något som kunde lindra er smärta. Men liksom Petra skriver kan det nog vara bra att veta att det faktiskt är ok att bryta ihop, att det kan vara bättre att få ur sig det istället för att bita ihop och hålla det inne.

MASSOR av kramar till er båda!

skriven
#7: Anna

Jag känner som att känner er trots att jag endast har sett din man i ett trött ögonblick på IVF-kliniken. Du vet att om du behöver så får du maila mig och skriva vad helst du önskar. Det känns som att vi har en del gemensamt trots att vi aldrig mötts.



Ta hand om er. Och du, du är inte misslyckad! Du är fantastisk!

skriven
#8: Anonym

Tack Jenny, Anna, Petra, Helena och Linda för era fina ord ni skriver till oss!

skriven

Kommentera inlägget här :