Hopp och Förtvivlan!

Usch vilken jobbig dag de är idag, dag7 och vad jag minns så är de alltid kring de här dagarna som man nästan börjar bryta ihop mentalt, den här ovissheten är så jobbig och man kastas ständigt mellan hopp och förtvivlan!
Man har ju alla tänkbara symptomer som finns MEEN de får man av progestronet som jag tar morgon kväll, med de hormonet känner man sig gravid än om man inte är det.
Jag vill veta nu, men de är för tidigt.

Jag ringde till Mattias helt förtvivlad imorse då jag gick till bussen, hade en sån stark känsla inombords att de är kört de blir ingen bebis den här gången, han tröstade mig och när vi la på så kändes det bättre, men känslan finns ändå kvar och den kommer fortsätta vara kvar mer och mindre fram till testdagen. De är nu de jobbiga börjar, att försöka hålla sig samman tills man vet.

Tjejerna är är inne i stan, jag mötte dom vid bussen när jag kom hem från jobbet. Vår vaktmästare var hot idag och tittade på vår spis och bedömde att vi ska få en ny :-) De ska bli gött, spisen vi har nu har verkligen gjort sitt och har nog hängt med sedan dom byggde huset för många..många år sedan.

Nu måste jag stoppa nåt i magen, jag är hungrig precis hela tiden, de är sjukt vad jag äter! De finns verkligen inget stopp. Går hela tiden och småäter på nåt :-)

Kram på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Skön dag! Vila du!

Och kul med ny spis!



Det är roligt med nytt!



Kramelikram och pluss på dig!

skriven
#2: Denise

Tack stumpan!

skriven
#3: Anna

Ovisst var ordet. Jag är så inställd på minus :) Och så tittar jag på mitt foto av provstickan som jag har på mobilen och funderar, är det ett streck eller inte. Inte är det jag kommer fram till, för tidigt.



I dag är det i alla fall bättre hos mig. Var totaldepp i går när jag kom hem från sjukhuset. Så jobbigt. Min syster säger åt mig att meditera. Jag har börjat göra det, en stund för mig själv och rikta tankarna inåt och nollställa.



Kram, ni får plus, jag vet det.

skriven
#4: Jenny

Lilla gumman! Det kommer gå fint denna gången ska du se men jag förstår hur det känns, det är en fruktansvärt jobbig tid och ena stunden strålar man av lycka och andra grinar man av oro. Vilka dagar brukar du börja testa på, jag är så nyfiken nu så jag spricker snart

skriven

Kommentera inlägget här :