Ge mig en handbroms någon?? snälla...

Miljoner med frågor.... men inte ett enda svar!
Usch. jag är så ledsen!

De enda som ekar i mitt huvud är VARFÖR!!??!!

Jag vill ha sinnesro......

Mattias gråter...jag gråter! de är bara ett enda stort kaos!
Jag känner bara hat och ilska, jag blir så när jag blir ordentligt ledsen.
Helgen är redan över, imorgon är vardag och jobb igen...VILL INTE....ORKAR INTE!
Har min psykolog imorgon, ville inte de heller... men jag måste!

Usch, så tvär less jag blev på livet och allt därtill!

Nä nu svamlar jag bara en massa dumt, men de gör så ont. När man slitit som vi gjort med denna behandling, och läkarna lovar oss guld och gröna skogar... men jag ser inget guld?? Inga gröna skogar heller?? Allt är bara svart och tomt! Magen värker och hjärtat värker.
Skulle vilja ha en hand broms till denna berg och dal bana för nu går den alldeles för fort utför...
Jag har sån ångest att jag känner mig kräksjuk! Vill krypa ur skinnet på mig själv, får panik då Mattias vill krama mig, men jag klarar inte närheten. De gör för ont!


Kommentera inlägget här :