Fortfarande sjuk :/

Jag finns här, är bara så däckad i nån slags influensa så jag orkar inte med att uppdatera. Händer inte så mycket heller, då jag legat utslagen en hel vecka nu. Kände igår att de var bättre och gick åt rätt håll men idag så känns de värre igen :/
Jag har haft så tråkigt denna vecka, de är så tråkigt att ligga sjuk.

Vi har dessutom haft strålande sol hela veckan, fast idag så vräker snön ner. Usch så trist! De skulle visst komma en decimeter.

Musse är fortfarande väldigt saknad här hemma, kompis har inte lugnat ner sig än, han springer ut och in och letar honom. När han kommer in springer han igenom varje rum och skriker. De gör så ont att se, man önskar man kunde förklara för honom på nåt vis, att han inte kommer tillbaka. Sen finns ju hans lukter kvar här hemma som inte gör de enklare för dom.

Nu vankar gibson av och an framför tv`n och skriker, han vill ha blötmat så jag ska gå och ge dom det.
Men förutom den jobbiga förkylningen så mår jag ganska bra!

Kram på er

Kommentera inlägget här :