Ej Gravid!

Tog mitt digitala test idag, bara för att få det bekräfat EJ GRAVID står de på den. Så jag slutar nu med mina sprutor, mediciner & progestronet, de jag egentligen skulle fått fortsätta mycket längre med. Men man får inte alltid som man vill... väldigt sällan faktiskt!
De som vi så länge har kämpat med blod, svett och tårar är nu över. Så orättvisst att de inte fick gå vägen för oss, med de goda förutsättningar vi fick.
Jag är alldeles tom.. tom på känslor. Finns inga tårara heller känner mig lite apatisk.
Min mens har satt igång ordentligt och jag har så fruktansvärt ont.

I eftermiddag åker tjejerna hem, de kommer bli tomt här hemma. Det har varit riktigt roligt att dom här. Tycker nu så här i efterhand att vecka gått fort, än om jag i början av den trodde vi skulle stå på tisdagen hela veckan typ.
Men till sommaren kommer tillbaka, som de gjort alla sommrar tidigare.


Ska sätta mig ute i solen på ballan och lyssna på fåglarnas kvitter och bara funderar & vara!
Lite kaffe tar jag nog med mig!
Och Sara Vargas låt spring för livet i bakgrunden :)



Kommentarer :

#1: LadyBond

Hejsan!



Hur har du det? Tänker på dig massor!

Hoppas lördagen är så oki som de kan bli.

Minns att jag är bara ett telefonsamtal bort.



Massa omtanke och kram! <3<3<3

skriven
#2: Anonym

Tack vännen. Nu ska vi bara rå om varandra och bara försöka köra roliga saker. Jag hoppas vi får sol imorgon oxå, de skulle göra de lättare.

Fick just en stor bukett tulpaner av Mattias idag, han är så omtänksam och fin.

Jag slår en signal när jag känner mig samlad. Jag går runt i ett vakum just nu, men de blir bättre. De värsta är ångesten :/ Men imorgon kankse de känns lite bättre, hoppas!

Tack för din omtanke! Du är en fin vän <3

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :