De går seeegt!

Känns segt nu, ovissheten är jobbig. Jag känner mig tröttare än vanligt.
Har haft jättefintväder, har vart ute på en lugn promenad idag och suttit ute på ballan och njutit av solen och vårfåglarna, de är harmoni för själen!

Ska färga mitt hår kväll, har haft färgen hemma länge men har inte fått de gjort. Men nu måste de göras för jag ser verkligen inte klok ut!

Darling ska kocka riktig söndagsmat idag, helstekt ryggbiff m. potatisgratäng och rödvinsås Mmm så gott de ska bli!
Sen blir de ett efterlängtat avsnitt av solsidan och efter de Big Brother fast om jag håller mig vaken under hela big Brother de blir en annan fråga :-)

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Anna

Hejar på er! Det kommer gå finfint för er. Tack för att du i alla fall försöker få mig att behålla hoppet :)

Kram

skriven
#2: Linda

Hej!! Ingen mens än?!?!! Men herregud då måste du ju va gravid nu!! mensen brukar ju komma precis två veckor efter äggmognadssprutan...har inte det passerat?!!

HÅller tummar å tår för dig och er!

Kram

/ Linda Lönn

skriven
#3: Denise

Tack Anna, jag hoppas så att vi plusa nu du och jag. De skulle vara så häftigt, då vi följts åt ända sedan ÄP.



Tack Linda för att du kikar in då och då och hejjar på oss, imorgon är det är de två veckor sedan ovitrellen. Jag har aldrig fått min mes under en ruvning, plusade 2 av 3 ruvningar, men då jag fick minuset i december så kom den då jag slutade med progestronet. Jag har en cpdag idag :/ hoppas de känns bättre imorgon!

Massa kramar till och Simsom, ge han en kram från mig och tacka honom för att han hejjar på mig med dig! Han är ett så fint bevis på att IVF faktiskt funkar! Eran fina Simson <3

skriven

Kommentera inlägget här :