Då var kliniken informerad.

Vaknade med jordens huvudvärk, snuva, halsont. Har så ont i hela kroppen de gör ont i lederna.
Är hemma från jobbet idag, kollade med chefen om de var okej igår, då jag var så ledsen samt att jag skulle till min psykolog på eftermiddagen och behövde samla mig inför det.
Men de blir ingen psykolog, jag är som en trasa orkar knappt ta mig fram.
Hoppas de inte blir nåt långvarigt de här...usch så tråkigt!

Har pratat med kliniken nu oxå, de beklagade vårt minus, och sa att vi får tina upp vår frysis när vi känner för det. De enda som inte för hända då är att jag får utslag på ägglossningstestet en måndag. För då måste vi avbryta och vänta in nästa. de har vi vart med om i höstats, och de är inte roligt.
Sen skulle vi få prata mer med läkaren då om hur vi ska gå vidare för att få ett plus och få gå hela vägen!

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, tog nyss tempen som står på 38 och jag är normalt lågtempad så de känns i kroppen som jag skullle ligga närmare 39.
Fy så typiskt, Mattias tror förkylningen kommer från chocken, har blivit så här sjuk tidigare efter att jag vart ledsen och upprörd. Jag hoppas de går över fort.

Åhhh vad jag hoppas på vår skruttis i frysen!

Kram på er!

Kommentera inlägget här :