Vi är så förvirrade!!??

Ringde idag till kliniken, tog deras test igår kunde inte hålla mig, behövde få se om de oxå visade svaga streck eller om de var blnakt, var ju 100% säker på att de skulle vara blankt. Men inte det.. de kommer fram ett svagt men fult synligt streck även där. Testet från testlagret som jag tog imorse var så synligt att jag kunde skicka en bild på det till mattias & även hans dåliga syn såg det. Försår ingen ting i onsdags hade vi blanka tester men igår var strecken där igen??!! Vi fattar ingenting.. så vi ringde till kliniken & berättade läget & dom tyckte vi skulle fortsätta köra på alla mediciner fram till söndag samt ta ett nytt test då & de gjorde inget att jag redan använt deras test, de skulle gå lika bra att använda ett CB test. Sen på måndag så ska jag in & lämna ett blodprov kom vi överens om för då får vi ett exakt besked på om vårt pyre trots allt hänger sig kvar eller inte. Just nu är vi så förrivade & hoppet finns ju till en del kvar men de är som sagt inte så stort.
Frågade om östrogenet som jag har kunde missvisa men de skulle de inte kunna göra. Jag har inget tillsatta hormoner som kan ge positiva tester, endast lilla pyret i magen kan ge oss positiva svar.

Så nu har vi åter igen köpt hem tester för 250 spänn.... usch vill inte räkna på hur mycket pengar vi lagt på olika tester sen vi började med IVF för lite mer än ett år sedan, men de rör sig om tusenlappar... först ägglossningstester i början av månaden för att sedan köpa gravtester till i slutet av månaderna. Fiiiifaaaann.. så less jag är på tester nu! Jag vill inte leva med & jag kan inte leva utan dom heller!

Solen skiner & himlen är blår.. livet är så mycket lättare att leva då!
Kramar från oss

Kommentarer :

#1: Anna

Åh, hoppas, hoppas, hoppas!



Jag håller tummarna stenhårt och tänker på er.



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :