V.5 4+0

Som jag längtat efter att få skriva vilken vecka man är i igen <3 Nu ratar jag ruvdagar & släpper vilken vecka jag är i istället.
Nu kankse många undrar hur jag kan vara i v.4+0. Jo för att då jag hade min ägglossning tisdagen den 24/5 så var jag i 2+0. Så varje tisdag börjar vi på en ny vecka <3

De blir väldigt lugna puckar för mig  ett xxx antal veckor framåt. Nu ska vårt mirakel stanna kvar.

Fick ett meddelande av Mattias vi 09 han undrade om jag var vaken, jag svarade japp så gick det inte många minuter tills han ringde upp mig. När jag sa till honom att vi är i v.5 idag, så fick jag de bästa svaret... nu rinner tårarna igen <3 Min underbara man, är precis som jag rörd i tårar.

Men den jobbigaste väntan är nu kvar, vi kan inte på nåt vis känna oss lugna än. Säkra är vi inte förän vi har vårt barn i våra famnar! På fredag ska jag ringa kliniken & lämna besked & boka tid för vul, de kommer bli av i v. 7-8.

Nä nu ska jag göra sista piffet innan de blir dags för lite jobb. Mår faktiskt illa & kaffet var inte ett dugg gott idag <3

Soliga kramar från oss!

Kommentera inlägget här :