RD6 -Visst finns mirakel?

Vaknade 06 klarvaken som en pensionär, gick upp och kissade. Tog även med mitt testglas som jag fyllde med lite urin & doppade sen grav.stickan. La mig en stund medans jag väntade på att den skulle torka till och vad ser jag inte JOOOO 2 streck!!!! Kontrollstrecket är ju mycket starkare så klart.
Jag kan inte fatta det än, det känns så overkligt än! Jag har under dagen även tagit 2 till som visar precis samma. Så de är verkligen inga spökstreck :)
Har försökt att få en bild på det testet men min kamera är inte tillräckligt bra. Men testet har setts av andra som oxå bekräftat samma som vi sett!

Jag befinner mig i en slags chock och ena stunden blir jag varm av lycka medans ena blir jag rädd.. rädd för att denna lycka ska ryckas ifrån oss alldleles för tidigt!
Men jag ska försöka att göra som jag gjort vid mina 2 tidigare plus, som tyvär ryckts ifrån oss förtidigt. Då njöt jag av varje dag jag var gravid & de vill jag göra nu oxå. Nu väntar vi barn. INTE missfall. Punkt slut!

Imorgon är Mattias oxå ledig, så då ska vi åka in till stan och inhandla oss ett cb digital & ett vanligt cb test. Måste få de bekräftat med ett annat gravtest märke, allt för att få de att sjunka in.

Nu sitter vi spända i soffan och inväntar Big Brother finalen!

Både jag & Mattias kände att vi ville dela detta lilla mirkael med er <3 Detta mirakel ville kliniken frysa ner igen. Otroligt tacksam & glad för att de inte gjorde det!
Kram Kram!

Kommentarer :

#1: Waterlily

Vad underbart, GRATTIS!!!

skriven
#2: Linda

Åååååh, grattis! Nu kan, MÅSTE det bara gå bra!

Kram!

skriven
#3: M:et

<3<3<3

GRATTIS!

Lev i nuet och njut :)

Ni är underbart vackra tillsammans och

välförtjänta av detta efterlängtade plus!

Nu väntar ni barn Denise! :)

<3<3<3

skriven
#4: Sara

STORT GRATTIS :)

skriven
#5: Dina

Grattis.



Jag hoppas att det går bra nu.

skriven
#6: Denise

Tack så mycket för erat pepp & grattis, vi är som sagt sjukt oroliga för att den här lyckan ska ryckas ifrån oss, och med vår historia inom ivf så känns det rätt befogat att känna som vi gör.

Tack igen för era fina ord, lycka till & hållna tummar <3



Kramar från Denise & Mattias

skriven

Kommentera inlägget här :