RD5

Vaknade kl 10 idag till strålande sol & 24grader i skuggan, så idag är de en aning hett ute. De blåser lite annars skulle man nog självdö :) Men jag älskar den här värmen. Jag mår så bra i kropp & själ!

Än så länge så känns de bra faktiskt,
hoppas nu att känslan blir till verklighet <3
Igår hade jag väldigt ont faktiskt i tjejmagen som mensvärk fast lite av de värre laget, började på eftermiddagen och värken var forfarande kvar då jag somnade.
Vi var ner till stan en sväng igår oxå, de är falukalaset med rixfm här i helgen. Och de var sjukt mycket folk & underbart varmt. täffade på Angelica & Kenth när vi kom ner så vi gick ett varv runt med dom. Sen kände jag att jag behövde åka hem då jag hade sån värk som även sköt ut i svanken. Mycket bra symptom, men de är en irreterande värk & jag blir lite lätt retligare.
Den här ruvningen känns så mycke bättre än de 2 senaste som slutat i munus.

Nu ska jag promenera iväg till K5:an där de är 18års fest för Tessy. De börjar kl 15.
Kommer nog inte stanna så länge.
Mattias ville att vi skulle åka upp på lugnet ikväll, där är de rockstad falun, och allt folk som var på stan, vilket jag tyckte var väldigt mycket är bara en droppe i havet jämfört med är de är uppe på lugnet i helgen!

Soliga Kramar från Falun!

Kommentarer :

#1: Ninna

Här är det RD 4, snart 5, 30 grader idag och jag var helt matt.



Varmt lycka till :-)



Kram Ninna

skriven
#2: Sara

Tänkte lämna ett lycka till, hamnade på din blogg för ett par dagar sedan och följer den bu med spänning och hoppas att du snart visar ett fint pluss på bild :-) mvh Sara

skriven
#3: Sara

Tänkte lämna ett lycka till, hamnade på din blogg för ett par dagar sedan och följer den bu med spänning och hoppas att du snart visar ett fint pluss på bild :-) mvh Sara

skriven
#4: Waterlily

Är också i IVF-svängen, vill önska dig lycka till!

skriven

Kommentera inlägget här :