RD4

De var en fröjd att vakna upp till detta vädret, ville bara studsa upp och sätta mig ute på ballis, men jag var allt tvungen att ligga ner en timma till. Måste göra det efter jag tagit mina morgon mediciner till vårt lilla pyre, som jag hoppas nu har bädat in sig & hittat sig ett mysigt ställe att hänga på tills februari 2012 :)

De molar på och drar till och från i ljumskarna, jag pinkar nog 2 ggr i timmen, tycker jag får springa hela tiden. Kaffet smakade idag järn, Mattias kom hem en liten snabbis & vi tog en kopp tillsammans på ballis. De var då det smakade järn. Mattias bara log då jag sa det :)
Nånting i mig säger att vi nog kanske får ett plus ändå. Skulle de bli så då får pyret byta namn till miraklet <3 

Nä nu ska jag äta lite mat sen ska jag sätta mig i solen igen & bara njuta av livet för en stund!

Kramen på er

Kommentarer :

#1: Maria

Känner precis samma som dig i allt! Förutom kaffet som fortfarande är gott :D Tänk va roligt om det funkar för oss båda, då får vi februari-bebisar båda två :)

RD 10 för mig idag, onsdag tas det blodprov och på torsdag får vi veta!

skriven

Kommentera inlägget här :