RD3

Dagen har precis börjat så de finns inte så mycket att skriva ang ruvningen. Jag har en väldans molvärk till & från vilket kan bero på så många saker. Så jag vill inte ens spekulera i det. Nu vill jag att dagarna ska gå så vi kan få ett svar på hur de gått.

Jag har precis lagt emlakräm på magen, Mattias kommer hem en snabbis vid 14 & besprutar mig :) Jag fuskar med att emla, för då känns inte sticket. Men ont gör de ändå fast inte lika. Jag får den utskrivet på recept, då blir den inte lika dyr.
Idag ska vi äta helstekt fläskfilè med potatisgratäng... Mmmm de vattnnas i munnen bara jag tänker på det!

Kramen så länge!

Kommentarer :

#1: Katja

Håller tummar så hårt för er skull <3

Er tur nu...

Goooooood mat idag ;O) Hihi!

Kramar om!

skriven
#2: M

Här hålls också alla tummar!!

kram

skriven

Kommentera inlägget här :