Mamma!



Ikväll känns saknaden extra mycket, mina tårar rinner & jag saknar dig. Hade behövt dig nu.. då jag känner mig så vilsen & trött!
Jag tänker på dig var dag, som igår blev jag sugen på blodbröd med fläsk & särskilt just så som du gjorde den.
Hade jag vetat att tiden skulle bli så knapp med dig så hade jag tagit vara på mer av just sånna små saker. Men jag hade aldrig kunnat tro att du skulle bli så sjuk & försvinna så snabbt ifrån oss, inte du.. du var ju den som var stark & frisk.
Jag saknar dig så mycket!
Önskar så att du hade fått vara frisk & bara vart ett samtal bort. Nu är du så långt bort där ingen kan se..
Men du lider inte mera & de är det som gör det hela mer hanterbart. Du mår bra & förtjänar den frid du fick tillslut.
Jag lever vidare med mina minnen från dig & saknaden kommer föralltid finnas kvar.
Tills den dag vi ses igen!

Nu ska jag ta en varm dusch & krypa upp min underbara mans trygga famn!
Imorgon är en ny dag, med nya tag!
Jag hoppas de känns bättre!

Kommentarer :

#1: M

Stor kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :