Jag har fått ett award :)

Tack så mycket till Dreams can come true för detta award, jag blev sjukt glad!




Reglerna för Liebster Blog Award är följande:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

Jag ger mina awards till :
(jag kan inte med hur man länkar, så jag skriver bloggens namn här under)

Anna (pets`n friends)
Ickans
Nio månaders väntan
Tashmiras blogg
Ladybond

De bloggar jag valt har nog mer än 100 följare, men de hjälps inte! Vill att ni 5 ska ha dessa award <3 Alla bloggar jag tagit upp här finns direktlänkade under mina länkar!


Kommentarer :

#1: Anna

Du har en award :-)

skriven
#2: Linda

Åh tack Denise! Jag kvalificerar mig visst då jag inte når upp till 100 läsare! :o)

Nu har jag läst ikapp mig hos dig, spännnade! Håller alla tummar!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :