Min högsta önskan!

Är lite gräsänka i helgen. Mattias jobbar, de är rockstad falun i helgen på lugnet samt att de även är AXAcupen. De är en av de största cuperna, de är ett par tusen ugndomar som ska ha frukost, lunch och middag. Jag kommer väl se han en timma innan de är dags att sova, men han sover ju hemma vilket är skönt. Ibland åker de till andra städer på cupjobb de är lite tråkigare.

Han kom hem en snabbis vi 14tiden, han besprutade mig (fragminsprutan) & hade även med sig 10 jättefina rosor. Han plockade oxå ur & i diskmaskinen. Jag sa att jag fixar det senare men han ville bums göra de, så jag skulle slippa böja mig upp och ner i onödan. Han är så underbar på alla sätt & vis. Omtänksam & kärlekfull, han är min bästa vän & livskamrat ja även kallad tvillingsjäl <3 Jag har helt klart fått den högsta vinsten i kärlek & de är inte så bara <3 Om vi nu bara kunde få bli föräldrar så är livet helt komplett! Vad lyckliga vi skulle vara.

Första Juni idag oxå, sommaren får gärna komma på riktigt nu. Igår hade vi ju verkligen sommarvärme men de slutade med riktigt åskoväder. Idag har vi 13grader  men de blåser inte så farligt idag, annars har de blåst nå fruktansvärt den senaste tiden..dag ut & dag in.
Vill inte ha en blåsig sommar!
Jag vi ha en varm & fin sommar med en växande kula på magen <3 Jag skippar värmen & tar en kall & blåsig sommar bara jag åtminstone får en växande mage, min högsta önskan! Jag hoppas att nån hör mina böner.

Nu ska jag strax byta plåstret och sen göra mig lite mat. De blev korv kvar från igår, så de får bli korv & makaroner idag igen :)



Kommentera inlägget här :