Förbannat oxå!!!!!!!!!!!!

Något less då!! Då väntar vi in nästa blödning när den kommer OM den kommer! Och kanske att jag då får en tid om det finns nån!! Jag är så less på att vänta nu, jag vill bara skita i allt. Hur ska man kunna planera saker i ens liv då man bara går & väntar på nåt som kanske händer/blir av eller att de INTE händer/blir av! Skiter i allt nu, de är fan inte värt det längre! Tar en promenad i regnet & svalkar av mig lite! Forhoppningsvis rinner de av mig, förhoppningsvis finner jag styrkan igen.
Jag är ARG vill slå nåt riktigt hårt!!! Ett träd i skogen kanske??

De här fick min bägare att rinna över, luften gick nu bara ur mig. Och nu känner jag att de finns inga krafter kvar, jag slogs till marken av detta samtal. och att hon sen oxå kläcker ur sig att de är ju enklare om man får blödningen en vardag med att få tider och så... Lätt fräste jag ur mig, jag har ju ingen koll längre tack vare alla dessa hormoner jag fått i mig. Jag har ingen koll & de gör allt ännu mer jobbigt. Att inte ens längre kunna säga på ett ungefär...

Jag hade ju tänkt mig en sommar utan en massa väntande & tankar kring detta. Men ofta man nån gång får som man tänkt sig... borde lärt mig det tills nu. Men de är de där hoppet... usch mår illa av att bara skriva ordet. Jag mår illa av bara tanken på dett grymma liv som jag står mitt i, de står mig över huvudet nu & jag sjunker, de är för tungt att bära, jag orkar inte.. vill inte! Vill bara kasta av mig ryggsäcken och springa långt..långt bort ifrån den. Men den är så tung att jag inte ens orkar att ta av mig den. Luften börjar ta slut & jag sjunker längre ner i kvicksanden.  Jävla IVF är allt som snurrar i huvudet!

Å N G E S T !

Kommentarer :

#1: Ulrika

Lilla gumman!! Skickar KRAMAR och lite styrka och energi till dig.... Jag känner igen mig så himla mycket, i det du skriver.... Mitt motto, eller vad man ska kalla det, har alltid varit: Det är bara att lägga sig ner och bryta ihop - sen får man resa på sig och komma igen!!! Det är alltså okej att bryta ihop, bara man vet om att man MÅSTE resa på sig efteråt... KRAMKRAM

skriven
#2: Jenny

massa kramar, precis som ulrika så känner jag igen mig. Hade den perioden i mars och därför vi tog en paus nu för vi orkar helt enkelt inte mer psykiskt just nu.. bryt ihop. gråt, sörj, ja allt det där som man måste få känna för att sen orka se livet igen...

kram kram kram kram

skriven
#3: Denise

Tack tjejer!

Ja det knäcker en som inget annat det här, åå de är skönt att vi medsystrar har varandra i allt det här, vet inte vad jag skulle gjort utan er mina medsystrar här i IVF:en jag skulle antagligen kastat in handuken förlänge sedan!

Tack finaste ni <3 Kram

skriven

Kommentera inlägget här :