De värker i magen :(

Blödningen har satt igång & jag har ont. Tog mig just 2panodil & 1 paraflex hoppas de hjälper något mot smärtan.
Vi har precis kommit hem efter ett besök hos Mattias farfar som just nu ligger inlagd, han är inte alls pigg & väldigt vimsig. Men hans prostata ( ??) har blossat upp igen & nu finns de inget annat att göra än & vänta :( Livets hemska gång!

De har nu dragit ihop sig på himlen & den är alldleles mörk, åskan går men ingen blixt eller nåt regn i sikte.
Mattias är på affären & handlar hoppas han hinner hem innan de brakar lös ordentligt. Regnet bör vara här vilken sekund som helst. Mysigt med oväder tycker jag, gillade inte åskan alls förut men de senaste året har börjat att tycka de är mysigt. de är Mattias som fått mig till de, då han alltid gillat ovädrtet medans jag var livrädd för de då vi träffades, men idag sitter jag som honom lugn som en filbunke och bara myser av ovädret. Nu regnar det & Mattias kommer att komma hem blöt som trasa.

Nu ska jag krypa ihop i sängen en stund i fosterställning för aj..aj ...aj så ont jag har!
W O W.. nu kom värste blixten oxå.... nu vill jag nog att mattias kommer hem till mig ;)

Kramar

Kommentera inlägget här :