De slutgiltiga beskedet.

Vi fick komma upp till kliniken idag istället, jag ringde upp dit igen efter att jag jag skrivit de tidigare inlägget för jag kom på att vi inte sa nån tid då jag skulle komma in på måndag. De var då en annan sköterska som svarade & då hon hörde hela historien samt alla mediciner jag tog så ville hon att vi genast skulle komma in och lämna ett blodprov för att se vad de visade.
Sagt & gjort, vi åkte direkt vi lagt på. Och allldeles för en stund sedan så kom samtalet. jag är inte gravid & ska nu sluta med alla mediciner jag haft för att detta en skulle vara möjligt.
Vi var helt inställda på det, så de är inte så att vi åter bryter ihop. Utan jag drar en lättnads suck.. om ni förstår mig rätt. De är över nu & jag behöver inte gå hela helgen & grubbla på det här.
Vi bestämde att vi skulle höras av igen efter de öppnar i augusti för att göra en nu plan. Och innan dess så ska jag göra hysteroskopin för att se så att min livmoderhåla ser bra ut.. eller inte.

Nu ska vi njuta av denna sommar fullt ut & rå om varandra. Ska även ta oss en resa & bara åka bort från allt & vara. De ska bli skönt att stänga IVFdörren bakom sig för ett tag!

Nu ska vi sätta oss ute & käka lite, de blir en god kycklning sallad de bästa i denna hetta som vi har!

Kramar från oss

Kommentarer :

#1: Janet

Så hade vi oxå, ett tidigt mf! Vet precis hur det känns och det finns inga ord. Tänker på dig. Kram Janet

skriven
#2: Linda

Förstår vad du menar med lättnad. Hemskt att inte veta juh!

Ta hand om varandra och så ser vi med tillförsikt fram emot hösten!

Kramar!

skriven
#3: Anna

Usch, jag blir så ledsen. Jag vill bara krama om er, inte säga något, bara bjuda en varm och tröstande famn. Jag tror ni gör rätt, som reser bort. Res bort och ta hand om varandra, tänk inte på något annat än er, sol och bad. Vila, ladda batterierna inför hösten och ta nya tag med ny energi och en utvilad kropp.

Kram och ta hand om er!

skriven

Kommentera inlägget här :