Dåligt flåååås!

Jag är alldeles proppmätt, jisses vad jag åt! Tog en promenad bort till Mattias på jobbet så åt vi tillsammans. Men jisses vilket dåligt flås jag fått.. blir tok anfådd av att gå & då gick jag inte fort jag nästan sniglade fram. Känner mig inte redo än för att gå i takten jag brukar än. Men  jag känner igen denna symptom från mina andra ruvningar & jag tror att de är progestronet som spökar runt med kroppen & jag även knoppen.

Känner mig lite lättretligare, vilket förmodligen har att göra med den inre stressen kring allt som sker eller inte sker just nu. Den här ovissheten knäcker mig som inget annat kan!

Om ca 1.5 timmar är darling hemma, ska bli nice!
Själv är jag ledig fram till tisdag, värsta långhelgen de blir, synd bara att man är hemma själv & att Mattias jobbar hela helgen. Han har bara hand om rockstad Faluns mat, så han jobbar inget med cupen. Blev lite tajt med tid för att hinna vara på bägge ställena.. han är tyvärr inte klonbar :)

Nu ska jag vila en stund på maten, är så mätt att man blev matt i hela kroppen. typ som att man fått nån lull lull medicin. Paltkoma.

Vi har riktigt varmt & fint oxå, vilket ni vet gillas extra mycket!

Kramen

Kommentera inlägget här :