Då var de helg :)

Igår kväll så slängde John Blund ordentligt med grus i ögonen på mig, har fått sova hela natten & när väckaren ringde var jag så sjukt trött. Skulle gärnat legat kvar ett par timmar till. Masade mig upp & när jag såg vädret så vill jag verkligen hoppa tillbaka ner i den varma sköna sängen igen.
Drack lite kaffe men de hjälpte föga. De har regnat precis hela dagen, så tröttheten sitter i fortfarande kvar.

Nu väntar jag snart hem min bättre hälft, sen ska de packas & städas åka ner till stan & göra lite ärenden, Mattias ska klippa sig oxå.
Vi längtar så sjukt mycket tills vi åker imorgon, de blev ett tidigare tåg så vi är nere redan vid tolv & enligt vädret så ska de fortfarande vara soligt & uppehåll i storstaden. Även här i Falun ska de vara skapligt imorgon.

donnaTESTET verkar vara ett bra ett inköp, då jag som beräknat nu börjar få en stegring visad i linsen så ägglossning närmar sig precis som den ska och helt regelbundet dessutom. Jiiippii bidrottninggelèn gör sitt oxå. Härlig att kroppen fungerar som den ska för en gång skull. Hehe kanske får vi till en sthlm`s bebis. Hoppas gör vi allt!

De ringde en ssk från kvinnoklinken igår oxå, som ville försöka planera in en tid för hysteroskopin, så vi räknade på hur min cykel brukar vara då den inte strular. Så då fick jag en tid den 21:ajuli för den. Och skulle den bli tidigare eller att den inte dyker upp så ringer jag dom så får vi se om de finns en tid då, hon kunde inget lova men förhoppningsvis skulle de kunna ordna en tid till mig hur de än blir. Känns skönt med en plan iallafall & de är så gulliga & omtänksamma sköterskorna på KK.

Nu ringde Mattias & berättade att dom var klar så han är strax hemma.

Trevlig midsommar nu mina kärare läsare, skrev de igår men skriver de idag igen!
Kram Kram

Kommentera inlägget här :