Varmt idag!

Har mått väldigt dåligt idag, både fysiskt & psykisk. Pms:ig som tusan, huvudvärk, magont, ryggont, illamående, nedstämd. Jag hatar att jag blivit så hormonkänslig, den bieffekten had jag gärnat klarat mig utan. Jag känner av minsta lilla hormonförändringen i min kropp & jag mår inte bra.

De blev något bättre framåt eftermiddagen & vi åkte hem till Mattias pappa. De har så fint & harmoniskt hemma, man blir alldeles lugn i kroppen. Älskar deras hus & trädgård <3

Så nu hoppas jag att morgondagen blir en bättre dag. Sen har värmen idag gjort sitt oxå, 30grader i skuggan har vi haft idag, helt underbart. Värmen gör mig så gott i kropp & själ & samma fina väder är lovat under helgen. Helt awsome!

Men jag hoppas inte jag får min blödning innan helgen, kroppen säger vilken sekund som helst. Kommer den nu i helgen så blir blir nog hysteroskopin uppskjuten en månad till, blir de så då blir jag en aning uppgiven. Jag pallar inte skjuta mer på detta nu & åter igen försöka gissa mig på ett datum då den bör komma. De här är inte lätt de här, då min hysteroskopi inte får utföras senare än en vecka efter blödning. Sen ska de passa med tider för dom. Värre än att jaga ikapp ett IVF försök.
Och ingenting kan jag påverka, bara att vänta & se. Ständigt en inre stress som inte går att rå på. Tröttsamt.

Men..men... de blir bra nån gång...kanske??

Kommentera inlägget här :