Lite paj & en bra film!

Vi väljer att tro på testet från imorse. Är de nåt så visar de sig i slutändan om inte så är de som sagt okej oxå. Jag orkar inte hålla på att psyka mig med dessa tester. Utan väntar allt och ser. Lever som vanligt. Jag kan inte påverka det ändå, de som händer de händer. Bara onödiga pengar på tester! Tänler inte beställa några billiga heller. Vill inte testa helt enkelt.
Jag köpte testerna för att jag faktiskt kände mig väldigt konstig, så fort mitt blodsocker sjönk så blev jag jättegrinig,  ständigt sugen på nåt, ömma sprängande bröst, molvärken.
Har bara kvar ömma bröst & molvärk som jag känner nu. Och att jag dessutom skulle ha oturen att få ett test som får ett spökstreck, var väl lite slöseri på massa onödigt funderande.

Idag har vi inte gjort nåt särskilt alls, vi har varit hos Mattias farfar. Har precis ätit, ska fixa ordning en hallon/vinbär paj som vi tänkte äta till en film sen.
  

Kommentera inlägget här :