Livet känns lättare att leva :)

Här har de vart en aning glest med inlägg...sorry! Men jag har bara njutit av de underbara vädret vi haft! laddat med Dvitamin, jag är väldigt beroende av solen & de fina vädret!

Mattias har jobbat på peace and love festivalen hela veckan. Han jobbat enda in på småtimmarna hemma mellan 03-04 sen ringer väckarklockan 0730 igen. Imorse var de en slut man jag mötte, lider så fruktansvärt med honom, han har så ont i kroppen! Så vi har setts en stund på morgonen bara innan han åker igen. Jag har klivit upp var morgon & tagit lite kaffe tillsammans innan han gett sig av igen. Imorse gick jag &  la mig igen efter han åkt & lyckades faktiskt somna om, vaknade halv ett med lite smått panik över att jag skulle sovit bort en fin förmiddag. Men paniken la sig då jag tittade ut & såg de gråa trista vädret som har hållit i sig hela dagen. Men de är ändå väldigt varm ute ändå & klibbigt!

Men imorgon är storsolen tillbaka så då går jag nog inte & lägger mig då darling sticker iväg för att göra de sista passet innan han går på 4v semester. 4 veckor som bara kommer att svirsa förbi är jag rädd för. Den första veckan kommer gå till Mattias ska få återhämta sig från P&L veckans 20h per dag. Sen kommer tjejerna ner i 10 dar, dagen innan de åker den 20 juli så läggs jag in på OP. Vet ej vad som sker om de hittar nåt avvikande om de åtgärdar de som går direkt, de visar sig!
Jag tror inte de kommer hitta något, då min livmoder redan är tilltittad ett par gånger, med titthålsoperation utan resultat. Mitt första titthål som jag gjorde för ett xxxxx antal år sedan så hade jag en gulkroppscysta som brustit & blod droppade ner i buken vilket var fruktansvärt smärtsamt. De fick bukt på den & efteråt har allt sett fint ut.
Men de känns ändå skönt att få det kollat nu innan vi ska dra igång med vårt 3:e försök.
Jag hoppas ju mest på att mina ägglossning ledde till ett fint befruktat ägg så jag slipper något av detta mer! Men skulle de visa sig att de inte blivit nåt på vårt hemmaförsök så kommer jag inte deppa ihop. men de skulle ju vara gott att få ge Mattias ett plus i 30års present. Den dagen han fyller år är min mens beräknad till. Så den 14juli vet vi om de blir en hysteroskopi eller om vi har en liten i magen <3

Jag ska lägga upp lider bilder oxå från vår resa, måste bara få tummen ur .... först! Förhoppningsvis blir de imorgon om de inte åter bli en heldag ute i solen. Vi hade de helt underbart & jag känner mig fortfarande full av all energin vi fick av att bara åka bort & rå om varandra, bo på hotell med lyxig hotell frukost. Vi bodde mitt i centrum på Östermalm. Rummet var de lyxigaste jag någonsinn bott på, kommer nog aldrig få bo så fint för den pengen. Vi bode längst upp på åttonde våning med en egen takterass till rummet, som var uppdelat i 2 rum med sov & vardgasrum. Samt härligt badrum med golv värme! man kunde lätt stanna inne på rummet & ändå njuta av livet!

På fredagen när vi kom fram så checkade vi först in, sedan gick vi ut & åt och drack varsin bers till. Sen gick vi tillbaka på hotellet gjorde oss klara för en kväll på grönan. Vi åkte spårvagn ut till djurgården & väl inne på grönan så åkte vi karuseller drack mer bers spelade på lite lotter & fick ta med en storvinst hem, min allra första storvinst, blev glad som ett litet barn!

Lördagen blev de lugnt, city var stängt så vi strosade bara runt & kikade i skyltfönster, valde ut vilka butiker vilka skulle gå tillbaka till på söndag då City åter var öppet. På väg hem stnnade vi till på en uteservering & mumsade i oss varsin plankstek för helaste 75rikstaler god var den oxå!!
När vi kom tillbaka till hotellet svidade vi om tillbadkläder & satte oss jacuzzin som de hade på hotellet. Ja vi verkligen mös & njöt av den lyxiga omgivningen vi befann oss i. De var verkligen jättefint. Jag vill tillbaka till de hotellet & precis de rummet, rum 801.

Söndagen så klev vi upp vid nio packade ihop & gick ner till den goda hotellfrukosten. Efter frukosten så tackade vi för oss & checkade ut. Vi åkte till centralstationen & låste in våra väskor i boxar, sen blev de en dag i City med en massa shopping! Strosade runt från café till cafè, butik till butik. Vi hade verkligen tur med vädret oxå, de regnade lite till & från under lördagen men annars så var de jättefint. Och utsikten som vi hade från terassen över hela stockholms stad var helt oslagbar!

Donnatestet måste jag få hylla till skyarna, för de har fungerat precis som de ska, samma kväll som jag köpte det så började jag få stegring & 2 dar efter så var stegringen som fullast! Så förhoppningsvis fick vi till en semester bäbis :) Klart värt pengarna, så testa det ifall ni är less på att slänga ut en massa dyra pengar på CBtesterna. Jag har redan tjänat in mitt, då jag normalt brukar få köpa ÄLtester för misnt 500:- varje månad & detta kosar 395:-

De var en update från oss! Ska bli bättre på uppdatera!

Kramar från oss så länge!

Kommentera inlägget här :