Tidigt ikväll

Tankarna är många, om allt & inget just nu! Men mest fundersam är jag över beskedet imorgon...
Jag är inte ett dugg orolig för själva ingreppet utan just för vad de blir för besked efteråt.
Mina tankar rusar & står stilla om vart annat, vill nu att klockan ska bli 21 då har jag bestämt mig för att gå och sova idag, tar en insomningstablett &  går och lägger mig. Då behöver jag inte sitta uppe & fundera mera. Sen ska jag upp strax innan sex oxå, så 21 blir bra. Då gör Denise godnatt för idag. Med all rätt tycker jag! 
Vet inte vad jag ska hoppas & tro på inför imorgon! De märks helt enkelt, lättare sagt än tänkt.

Vi hade tänkta att åka upp till övik ett par dar nästa vecka(inget bestämt än), kollade in tåg priser & fick en liten chock!! 2200:- är de billigaste som fanns just nu men då var man tvungen att åka vi 06 på morgonen, annars är de minsta 2500:- Känns väldigt mycket tycker vi. Men vi har inte ens kollat upp med boendet heller. Men ska vi åka hem så bör vi göra det innan juli är slut, för sedan börjar Mattias att jobba. Och när jag pratade med pappa idag så hörde jag så väl att nu vill han ha hem mig, så vi får ser hur det blir helt enkelt. Inga beslut tas innan torsdag iallafall.
Men vi vill/behöver verkligen åka upp oxå <3

Nu ska jag faktiskt försöka koncentrera mig på lite allsång på skansen.

Kommentera inlägget här :