Undra sa flundra...

Om gäddan är en fisk??

Jaaa.. behöver jag säga att jag och Mattias är en aning fundersamma just nu...
Jag har inte testat med nåt nytt test än, bara de där CB testet efter jobbet. Så vi vet inte än om det är ett spökstreck vi ser. Vi har ett till som jag ska ta imorgon. Finns samma plus kvar, ja då kommer jag ju inte bli mindre fundersam, men de känns verkligen på tok för bra för att vara sant.
Jag gick till hälsokosten då jag vi var in till stan i eftermiddag & frågade hur jag skulle göra med bidrottninggelèn om jag blev gravid, då jag läst att den inte ska ätas då man är gravid & då skulle jag omdelebart sluta med den. Men Evitaminen var jättebra att fortsätta med.

Nä jag får inte ut nåt vettigt, är alldeles för mätt & trött.

Kommentarer :

#1: Petra

Åh! Oj! Håller tummarna för er!!!

skriven

Kommentera inlägget här :