Ångest i massor...trasig var ordet!

Kämpar fortfarande med min ångest som just nu är extra svår, jag får ångest attacker så jag blir illamående stundvis! Med sån ångest blir de även att jag får i mig mindre mat, vilket oxå bränner ut en totalt. Tröttsamt så tröttsamt... jag är så less på att de ska gå upp och ner så här! Idag är jag hemma från arbetsträningen, jag är för ofokuserad & trasig. Klart jag skulle kunna släpa mig dit, men då blir de det enda vettiga jag kan göra den dagen & då känns det inte värt. Jag får jättedåligt samvete då de blir så här, men då brukar Mattias lugna mig med att de är en arbetsträning jag gör nu, just på de grunderna att jag mår inte bra psykist. Att jag faktiskt ska stanna hemma då jag blir så här dålig.

Mina tankar går även till mitt ingrepp på onsdag, man funderar mycket på om det kommer hitta nåt. Om svaret på vår barnlöshet kommer då och isåfall vad skulle de kunna vara?? Jag frågorna & funderingarna är många, men tyvärr finns inga svar till mig än. Självklart är jag nervös & orolig. Samtidigt som jag är livrädd för att de ska hitta nåt avikande så känner jag även att jag vill att de hittar nåt. Men det känns ändå nånstanns att de inte kommer hitta nåt alls. Utan att jag efter narkosen får höra att allt ser jättebra ut. Då står vi kvar på samma ruta som innan, ingen förklaring till mina missfall!

Det regnar idag & ska göra det hela dagen och hela veckan, så de gör ju inte en piggare direkt!
Men tjejerna här piggar upp <3 De är så lugna, snälla & roliga. De har sånna roliga kommentarer, så man skrattar rätt ofta med dom & åt dom :)
På onsdag så är de deras näst sista dag här så jag hoppas inte jag är allt för paj efter ingreppet. Skulle tro att jag bara kommer vara dåsig från narkosen. För om de inte hittar nåt, så ska inte detta ingrepp kännas så värst mycket efteråt. Lite öm i buken, men de är man efter IVF & äggplock oxå, så de kan jag nog hantera med värktabletter.

Kramar till er <3

Kommentera inlägget här :