Spökstreck...

Ja de var nog ett spökstreck vi fick igår, då testet nu på morgonen är ett klart minus!
De är detta jag inte gillar med CBtesterna, de brukar kunna ge falska resultat. Strecket på testet jag tog igår, syns fortfarande tydligt??!??
Så nu drar hoppet sig tillbaka. Tiden får utvisa hur detta blir.
Så jag väntar  och ser hur det går, kommer mensen så gör den det, de är ju det jag mest är inställd på. Vi sa till varandra många gånger igår, att så här lätt kan de ju inte ha varit, de ska ju inte gå, har aldrig gått!
Nu blir de kaffe, sen ska jag göra mig klar för jobbet. Efter jobbet ska vi åka till Mattias farfar som piggat på sig så pass att han fått komma hem igen. Han var så dålig ett tag att vi inte trodde han skulle komma hem nåt mer.

Kramar till er!

Kommentarer :

#1: M:et

Trist :(

Men du, jag tycker att ni borde köpa CB testen där det står GRAVID/ICKE GRAVID istället. Då kan det liksom inte spöka och ni slipper fundera.



Många kramar M

skriven
#2: Denise

Ja det är lite klurugt..

Det blir ett sånt test på fredag. Kan även vara för tidigt än, det är ju inte mer än 12dar sedan ägglossning. Men visar det Ej Gravid då, så behöver jag inte fundera så mycket mer.

Massor med Kramar till dig & finaste Vilde

skriven

Kommentera inlägget här :