Spännande värre :)

Svagt svagt plus på CB testet, köpte ett efter jobbet :) Inget att ta en bild på, men vi ser det och 2 vänner till oss har oxå bekräftat det! Så nu får vi se vart detta bär av! Hoppas att de går åt rätt håll nu! Jag känner i kroppen att de händer saker, hormonkänslig som man blivit. Tar absolut inte ut nåt i förskott, jag vet hur snabbt de brukar vända. Så de är bara att vänta och se! Men gissa om jag kommer hylla bidrottninggelèn, E vitaminen & Mattias super Zink till skyarna om pluset blir starkare & mensen uteblir! Vi har aldrig fått sån här skymt till ett plus då vi försökt själva..aldrig! Bara med IVF.
Nytt test på fredag, Då är de 14 dar sedan jag hade ägglossning.

Nu ska jag & Mattias ta oss en skön promenad, de var bara 17 grader när jag gick till jobbet idag. Men nu har värmen kommit igen :)

Kommentarer :

#1: M:et

:)

skriven

Kommentera inlägget här :