Gooo frukosten!

Darling sover & sover, jag sitter på samma fläck i soffan. Vågar knappt röra mig, vill inte väcka honom. När Denise ska smyga så går hon från stl myra till elefant :) Han kom en liten sväng vid 1015, vinglade fram & såg inte ut att vara från denna planet. Rökte en cigg sen vinglade han tillbaka till sängen. Han kom inte hem förän kl 05.

Jag tänker smyga iväg till affären & köpa hem lite god frukost till honom, de skulle han säkert gilla & om inte behöva! Han har nog förbränt bra mycket mer än vad han fått i sig den här veckan. Så en ordentlig frukost skulle han säkert uppskatta. Jag äter inte frukost så bra, får bara i mig lite yougurt & kaffet. Sen kurrar magen vid lunch & då först äter jag. Så därför finns de inget bröd hemma just nu, så de ska jag handla samt lite goda pålägg, melon, färsk annans, kokt ägg ja en massa gott!! Får nog oxå i mig lite då han kliver upp :)

Temperaturen sjunker & de är nu bara 18grader ute, känns plötsligt så kallt då man vant kroppen med minst 27+ i skuggan.  

Kommentera inlägget här :