Pause från IVF


Mina inlägg är glesa vilket beror på att jag inte har nån inspiration till att blogga. Finner inte mina vardags sysslor så givande att skriva ner här. Jag njuter av sommaren & laddar med energi till allt som komma skall.
Min blogg kommer att ta mer fart då vi närmar oss ivf igen. Fram till dess så står livet lite stilla, ja som de gör mellan behandlingarna. Man bara går & väntar på att nästa försök ska få gå vägen. Och allt de här jobbiga som vi står mitt i ska få bli ett minne blott. Ja och blir de åter ett bakslag så vet vi ju redan vad som innebär med det. Fast att förlora matchen i den 3:e & sista landstingsbetalda IVF:en kommer nog svida mer i hjärtat. Då de kommer kosta oss 25.000kr + mediciner & tester för att göra en 4:e IVF....phuuu... vill inte tänka på det. Men samtidigt så går de inte att låta bli.
Just nu vill jag tänka så lite på IVF som möjligt & bara leva i nuet. IVF:en kommer överta vårt liv igen en dag, men inte just nu. Så därför vill jag försöka leva där efter. För att åter igen orka kliva in i bubblan igen då det är dags.
Jag har dragit mig ur från forumen men kommer som sagt tillbaka även där då allt närmar sig!

Nu ska vi bara vara & försöka så gott de går att njuta av livet. Trots att de vi saknar mest i livet är så låångt låångt borta!

Massor med kramar till er alla fina läsare, hoppas ni stannar kvar trots en liten tid med mindre inlägg! Vecka 31 öppnar kliniken och jag ska då ringa dom för att göra en ny plan, de är inte så jättelångt bort.

Kommentarer :

#1: Anna

Ni gör helt rätt tycker jag. Ha en underbart skön sommar. Ska följa er resa sen! Det kan du lita på.



Kram till er båda.

skriven
#2: Denise

Tack Anna <3

skriven

Kommentera inlägget här :